pátek 9. dubna 2010

Jak jde čas s mými oblíbenci...

Řekla jsem si, že by nebylo tak úplně od věci sem postnout taky něco jiného, než jen nekonečné stěžování a strastiplné líčení muk v podobě mé školy.

Protože na recenzi jsem momentálně moc líná, tak jsem se rozhodla, že vás obohatím pohledem na mé milované oblíbence. XDDD
Přece nad nimi nebudu slintat sama, nejsem sobec. XD




1.) Tomohisa Yamashita aka Yamapi (tak 2 roky zpět, 2008)
Má první láska. XD
Netřeba obšírně představovat, protože kdo aspoň někdy nějaké japonské dorama viděl, o Yamapim se musel nějakým způsobem doslechnout.
Krom herectví se jako většina asijských celebrit věnuje i zpěvu, o jehož kvality, případně nekvality, jsem dosud nebyla obohacena.
Od roku 2003 je člen boybandu NEWS (dalším členem je např.: Ryo Nishikido).




2.) Junki Lee (letní prázdniny, 2008)
Poprvé jsem ho zaregistrovala v historickém filmu King and the Clown. Doopravdy jsem se o něj ale začala zajímat po zhlédnutí seriálu My Girl. Po dalším seriálu, The Time of Dog and Wolf, trpím do teď sinusoidní junkifilií. XDDD

Jediné minus: V obličeji je hezčí než já. T_T




3.) Yong Joon Bae aka Yon-sama (letní prázdniny, 2008)
Po historickém fantasy seriálu The Legend jsem mu úplně propadla a proto dosavad statečně ignoruju veškeré pichlavé poznámky mé kamarádky na jeho osobu, že je to důchodce a vypadá jak Michael Jackson. XDD
V rodné Koreji je to ve filmovém průmyslu velice vlivná a respektovaná osobnost a velkou popularitu si dokonce získal i v sousedním Japonsku díky seriálu Winter Sonata. (Momentálně podle něj vychází anime.)
Naneštěstí to vypadá, že s hraním skončil. T_T




4.) Hyun Joong Kim (duben/květen 2009)
Člen a leader relativně úspěšného boybandu SS501, který si zahrál jednu z hlavních rolí v korejské seriálové adaptaci japonské mangy Hana Yori Dango, v Boys Over Flowers. Ztvárnil roli Ruie a svým rozkošným úsměvem mě poslal k zemi rychleji než rána pěstí. XD
Herecký výkon byl ucházející, i když ne oslňující (ten pláč se mu vážně nepovedl XD). Po této roli další nabídky k herectví odmítl.
Doopravdy si mě ale získal v korejské show We Got Married, ve které si „vzal“ o 6 let starší korejskou zpěvačku Hwanbo. Pár byli vážně hodně vtipný a oba dva si získali mé hluboké sympatie.




5.) Ikuta Toma (letní prázdniny, 2009)
Poprvé mě zaujal v Japonském seriálu Hana Kimi jako Naktusu. Ale doopravdy jsem do toho spadla až po druhém zkouknutí tohohle seriálu.
Po té jsem si pustila seriál Maou a už jsem jen zasněně hleděla na monitor, jak mi tam Toma hezky běhá, v tom přiléhavém nátělníku s dramaticky vlající košilí... *zasněně* (Už jsem se zmínila, že mám slabost pro štíhlé chlapce? XD)




6.) Vic Zhou (letní prázdniny, 2009)
Tak Vic je další moje –fílie. XD
Tohohle výborného herce a člena chlapecké skupiny JVKV (dříve F4) jsem objevila při sledování taiwanského policejního seriálu Black and White (na který mám už dlouho rozepsanou recenzi x_X) a zmohla jsem se jen na toužebné pohledy a vzdychání. XD
Následovala zaběhnutá rutina, zkouknutí skoro všech jeho seriálu. XD Do teď pravidelně kontroluju, jestli nenatáčí nový seriál. XD
Jinak je to vážně sympaťák a má velkou slabost pro auta. XD






7.) Hyun Jung Ko (vánoce 2009)
Pro mě osobně jedna z nejkrásnějších žen, s čímž asi hodně lidí souhlasit nebude, ale to je mi fuk. XD Má sice pršáček a kulatý obličej, ale pro mě je stejně nádherná.
Navíc je to vynikající herečka. Dech mi vyrazila v historickém seriálu Queen Seon Duk, kde hrála hlavní záporačku, obratnou intrikánku na královském dvoře.
Svůj obdiv tradičně přiživuji zkoukáváním seriálů, ve kterých se objevila. XD

Zajímavost: V roce 1989 vyhrála korejskou Miss.





8.) Jiro Wang (zkouškové XD, 2010)
Jiro je členem taiwanské chlapecké skupiny Fahrenheit, kde reprezentuje jedno z ročních období, léto. Je taky herec (nečekaně) a narazila jsem na něj v seriálu ToGetHer.
Tam jsem nad ním neskutečně fangirlila a slintala až jsem sama začala pochybovat o své příčetnosti. Seriál a pak jejich písnička Superb mě zachránily u zkouškového, protože mi poskytly žádaný relax (a vybití). XD
Jinak chudák je často nemocný, ztrácí hlas a trpí xerophthalmií („suché oko“). T_T




9.) John Barrowman (březen, 2010)
Z mých oblíbenců je nejstarší (ročník 1967) a je jediný ne-Asiat.
Jeden víkend jsem se nudila, tak jsem si řekla, že si pustím nějaký sci-fi seriál. Pod ruku se mi dostal známý britský seriál Torchwood.
John Barrowman tam hraje jednu z hlavních postav, lehce promiskuitního, bisexuálního, nesmrtelného vůdce super tajné organizace, které bojuje s mimozemšťany. XDD (Zní to ujetě, ale seriál je to dobrý, fakt. XD)

Zajímavost: Po dlouhé době jediný chlap, nad kterým jsme s T´Sal obě dvě svorně slintaly. (To už něco o jeho kvalitách vypovídá. XDDD)

Jediná nevýhoda: Je to gay a má stálého partnera. XD Máme smůlu, dámy. XD




10.) Ryosuke Yamada (duben 2010)
Moje menší pedofilní obsese.
Ryosukemu je sice momentálně 17 (ročník 1993), ale vypadá tak na 13.
Zkoukávám teď Hidarime Tantei EYE , což je sice seriál plný logických kiksů, ale kouká se na to dobře, co vám budu povídat. XDDD
Co mě ale hodně překvapilo, je fakt, že Ryosuke je přesvědčivý herec, což bych u někoho tak mladého (a hezkého XD) nečekala.
V Johny je historicky druhým talentem, který působí současně ve dvou skupinách, a to Hey! Say! 7 a NYC Boys. (Prvním byl Ryo Nishikido.)




11.) Kenji Sakaguchi (nedávný objev)
Teď jsem dostala chuť na seriály z doktorského prostředí a první seriál, který mi padl pod ruku, byl Team Medical Dragon / Iryu.
Pustila jsem si ho částečně i proto, že jsem četla mangu, takže jsem byla na výsledek zvědavá. Seriál je to dobrý, s výbornými herci a hodně tomu napomáhá, že hlavní roli hraje ten nejvíc sexy mužný Japonec, jakého jsem kdy viděla... a který mimochodem stejně dobře hraje. *slintá*




10 komentářů:

KatkaSedl řekl(a)...

*se smíchem tříská pěstí do stolu*

U té dívky jsi nevybrala moc dobrou tu první fotografii. XD Ta mě zrovna nepřesvědčila, jak je krásná.. XD ta druhá už byla lepší.

Ale jinak, chápu tě a nic ti nevyčítám :D Být úchylná na zkratky, tak bych ti sem asi napsala jen velké LOL. XD

Gladness řekl(a)...

Tak mně se na tý první fotce zdá krásná i tak. XDDDD

Hej! Co je na tom tak vtipného? XDDD To měl být slintací materiál, nebylo to myšleno jako jeden velký vtip. XDDDD

TSal řekl(a)...

Hmm, já radši Jacka Harknesse než Johna Barrowmana. Jednak je Jack bisexuální a navíc u Johna nemám ověřeno, že dokáže sbalit i šutr XDDD

Taylor řekl(a)...

Na Maou zrovna teď koukám. Taky nemůžu z toho, jak tam Toma furt běhá. Sice si na jednu stranu říkám, že je to pěknej blbec, jak vždycky, když se něco stane, práskne se vším, co má zrovna v ruce a někam se rozběhne, ale zase... na to jeho běhání je tak hezkej pohled, že to okamžitě zastře všechny negativní připomínky a zůstane jenom slina u huby. On u toho běhání vypadá, jako by na běhání nebylo nic složitého XDD

Gladness řekl(a)...

T´Sal: No, si myslím, že John rozhodně neokoulující balvan nebude. XDDD Ale to, že je gay, to je ménus celkem velké. XDDD

Tay: Maou je náhodoou skvělý seriál, ale taky jsem přemýšlela, kolik kil musel Toma během natáčení shodit. XDDD
Tak 50% seriálu někde sprintuje. XDDD Ale protože má fakt pěknou štíhlou postavu, což je při tom běhu vidět, tak si nestěžuju. XDDD

Anonymní řekl(a)...

Vavča: Hezký výběr bishíků, mimochodem do Junkiho a Yamapiho jsi mě navezla ty:)

To, že se ti líbí Ryosuke Yamada neznamená, že jsi pedofil, myslíš prostě na budoucnost, chlapi zařvou v průměru o 7-9 let dříve, než ženy, takže prostě musíš lovit v odpovídajících věkových kategoriích, když člověk vidí jeho fotku hned si připadá, jako nepatřičně starý grázl...

Škoda, že jsi vybrala jen jednu ženu do tohoto estetického příspěvku, mě zrovna nějak více nezaujala...

Gladness řekl(a)...

He he, co no, musím šířit osvětu... XDDD

Fajn, s tím Ryosukem jsi mě uklidnil. XDD On fakt vypadá jako že si ještě dlouho počká na občanku. XDD

Tak já moc oblíbených hereček nemám. A když nějaké mám, tak je mám spíš ráda, ale na rozdíl od herců si podle nich seriály nevybírám. Jediná výjimka je tahle herečka. Na tu jsem úplně nejvíc zatížená. XDDD
Podívej se na Queen Seon Duk a prostě nemůžeš odolat...

Anonymní řekl(a)...

Mě se nejvíc líbí týpek číslo 6. Tyhle typy žeru. :D Nevím, jestli bych "to" chtěla domů, ale na určité věci by se hodil určitě. XD A tak jo, asi chtěla.
Dívej, co mě nutíš psát za prasárny. XD

Polly řekl(a)...

Toooonma Ikutaaaaaaa!!! ♥ ked sa usmeje, tak sa roztapam...ozaj ma strasne ocarujuci usmev a ja som ho zrala uz od prveho dielu Hana Kimi...komedialne polohy mu vzdy sadnu!

Gladness řekl(a)...

Tjn. XD Jako v Hana Kimi byl geniální, jsem z něho skoro brečela smíchy. XD