úterý 24. března 2009

Trocha černého humoru

Na tohle jsem narazila ve včerejších novinkách a nemůžu si pomoct, ale autor má buď černočerný smysl pro humor, anebo dost nešťastně volil slova...

7 komentářů:

Ayuku řekl(a)...

Zprávy na Novinkách zasadně nečtu, všechny mi přijdou nesmyslné, bezobsažné a časoztrátové.

TSal řekl(a)...

Jo, tomu jsme se taky smála XDD

Ayuku: Já se tam vyloženě chodím pobavit, i když od té doby, co tam do komentů můžou přispívat jen registrovaní, tak to trochu vázne x_X

Ayuku řekl(a)...

Komentáře tam jsou kapitola sama pro sebe, mám vždycky chuť tři čtvrtiny lidí co tam přispívají postřílet. A to si o sobě myslím, že jsem celkem tolerantní a mírumilovná.XD

TSal řekl(a)...

Asi tak, ale stejně tam lezu. Je tam krásně vidět, jak vypadá průměrný Čech XD

Anonymní řekl(a)...

Ten titulek je prostě svým způsobem vtipný. Taky jsem se u něj pobavila, taková ironie osudu. Stejně jako tehdy ten článek, jak do nějakého kanadského města připlula za půlroku už třetí lidská noha.

Anonymní řekl(a)...

Jé, tak to mi teda zvedlo náladu :D Thx

chill řekl(a)...

chciiiiiiiip! 8-DDD No, ja teda nectu zpravy nikde, protoze se mi to vsechno zda jako humbuk... kazdopadne, na novinky clovek opravdu nemuze jit za nicim jinym nez za trochou zabavy... ;)