pátek 27. února 2009

Jak Gladness smíchy málem umřela...

Nekecám.
Když mi to Elien pouštěla, hýkala jsem u toho smíchy tak nahlas, že se má drahá přítelkyně začala vážně obávat o mé duševní zdraví...
Pak dokonce i o to fyzické, protože jsem se nekontrolovaně rozkývala na všechny strany, slzela u toho a málem si urazila hlavu o konferenční stolek přede mnou... x_X

Jenže, tohle se fakt nedá... *mlátí hlavou o klávesnici*



1.) VIDEO č.:1 - z korejského seriálu Strongest Chil Woo (ep 4)

Chápu, že režisér nedovolí hercům, aby se účastnili natáčení riskantních scén, jenže potom by bylo nanejvýš vhodné to nějak chytře a šikovně obejít...
Naneštěstí, tohle se jim moc nepovedlo - posadit herce na plyšové koně s šíleně poulícíma očima a ještě u toho nechat herce tak akčně (směšně) natřásat.... No, jako parodie je to dokonalé.
Jen se obávám, že tak to tvůrci nezamýšleli.

Od 3:40.




2.) VIDEO č.:2 - z korejského seriálu Strongest Chil Woo (ep 2)

Nemám sílu tohle ani komentovat....

Inkriminovaná scéna začíná v 03:50.

3 komentářů:

KatkaSedl řekl(a)...

Heeej, já nechápu, co ti příjde směšnýho na děsne kůl chlápkovi s bičíkem? ^_^ Pravda, zdál se mi trošku jako zfetovaná...a ten kůň taky trochu vypadal chvílema jako socha. A taky je pravda, že by asi byl konec světa, kdyby byl měsíc tak velký a tak blízko. A taky jsem si tak trochu vzpomněla na E.T. movie, (ale no co, moje asociace se zdě neřeší.)

No, ale ani to všechno není důvod, aby jsi zavrhla tuto scénu. Určitě bylo potřeba spoustu odvahy ji natočit. XD

TSal řekl(a)...

Tak tu první scénu jsem ještě dala, ale progackta, co ta druhá? Vždyť za to by se snad styděli i Amíci! *lehla na zem* XDDDD

Anonymní řekl(a)...

*umfall*
No, pravda, ta první je hrozná, ale vedle té druhé je to žabařka XDDDDDD. Jednou mě budeš mít na svědomí, málem jsem upadla z parapetu XDDDD.