úterý 29. července 2008

Invaze

Asi mě klepne... Proč já?!

V pokoji se škvařím při teplotě 32 stupňů Celsia, u ucha mi vytrvale píská komár a za oknem na mě čumí kobylka, které sem musela přicestovat z Černobylu, protože jinak je nad mé chápání, jak může být tak OBROVSKÁ!!!!! Má aspoň 15 cm! 15 cm, chápete?! A pořád na mě civí!
Určitě je radioaktivní... Doufám, že nezmutuje a nebude velká třeba 2 metry... x_X

Proč ji musím mít za oknem zrovna já?!

Nenávidím sice pavouky, ti ale aspoň neskáčou... Jestli se sem ta zelená nohatá mrcha dostane a skočí na mě... Infarkt budu mít jistý.


EDIT 21:44

Už zalezla. Určitě mě chce oblafnout. Čeká až otevřu okno a pak na mě skočí! To tak. Se tu raději budu spokojeně opékat a užívat si společnosti komára... x_X

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Oh, chudinko! Já tu zase někde mám zákeřeného pavouka... klidně ho vyměním za saranče, jestli chceš T_T

Gladness řekl(a)...

Ani nevíš jak ráda! T_T Sem s pavoučkem, ty si vem tu hnusnou zelenou obří mutantku! XD

TSal řekl(a)...

Holka, ty mě zase bavíš XDDD Příjemné odlehčení po těžkém záchvatu paniky kvůli stránkám, děkuji tobě i kobylce XDD

Marrion řekl(a)...

takze jsi tu mrchu videla taky? me desila minulý utery. kdyz jsem svazela pradlo, sedela na jedny dece! a ja tu deku musela dat stranou. tak jsem do ni musela stouchnout ... ale ona se nehnula.tak jsem to cely odvezla ke dverim ... po dvou hodinach zmizela ... ale ve snech ji vidam do dnes ...

Anonymní řekl(a)...

Jeje, mit za oknem kobylku, tak se chovam nejspis stejne... Ale kdyz mi kolem nej lita netopyr, tak ho schvalne otevru, aby vletel dovnitr... No jsem ja normalni? XD

Nime řekl(a)...

xDDDD omg...z Černobylu...není to náhodou saranče,když je tak velká???

Gladness řekl(a)...

Momoko: Netopýři jsou v pohodě...pokud je zrovna nemáš ve vlasech... Takže jo, si normální. XD

Nime: Mělo to dlouhá tykadla, sarančata mají krátká.. teda myslím... X_X

Nime řekl(a)...

aha xDDD no...třeba to bude nějaká odrůda..haha jinak nechceš spřítelit?Já tu chodím poměrně často-díky Tay a jiným*blush* a tak..bylo mi to blbé se tě ptat hned na začátku...=)

Gladness řekl(a)...

Odrůda, jo?XDD Spíš podruh nebo tak, ne? *zakucká se*

Jo, klidně se spřátelím... Jak se vrátím z ADVíku, přihodím si tě.