pondělí 1. září 2008

Americká yaoi

Teda, já věděla, že Amíci mají někdy dost pošahaný vkus, ale že vydají něco takového... *nechápe* No, ale abych nepředbíhala...

Celý uplynulý víkend jsem bezradně bloumala na internetu a hledala nějakou zajímavou yaoi povídku nebo román, ale nikde nic... Teda povídek a románů bylo hodně, ale šlo víceméně o stupidní výtvory silně pochybné kvality...

Během této časožroutské a úspěchem nekorunované činnosti mi napsala Katsumi a ptala se, co dělám. S masochistickou chutí a novou vlnou energie jsem jí vylíčila své strasti, postěžovala si a dočkala se odpovědi:

K: Ještě furt ? XDDD No na Arigatou manga (livejournal) jich teď někdo uploadl spoustu (yaoi/gay novel), ale už ty obálky ve mě vyvolávají naprosto roflovací reakci :-D
G: (v naivním přesvědčení): To jsem asi už všechno četla. XD
K: Obdivuju tě. XD Já bych se jich ani nedotkla. XD
G: (klikla na stránky a vypadly jí oči z důlků): *toto nečekala*

K: He?
G: Tak nečetla... Já myslela, že mluvíš o těch japonských!! (o BL (yaoi) novelách od japonský autorek) Co je TOTO?!?!?!?
K: Však říkám :-D Americký yaoi je vážně...ROFL :-D
G: Bože...třeba to není tak hrozný jako ty obálky... *stále otřesena*
K: No horší než ty obálky to ani být nemůže. XD
...
K: To i ten nafouklý balónek v kalhotách byl lepší XDDD


*do dnes se z "kulturního" šoku vzpamatovává*

1 komentářů:

ledman řekl(a)...

*kouká na poslední obrázek a nemůže se přestat smát* Tohle musela kreslit ženská, to jinak není možný :)) (btw. podobný "rozkrokový" problém má i spousta autorů ecchi mangy)