neděle 28. září 2008

překlad Let Dai - 2. část z 2. booku

Ehm, tak po skoro 4 měsících *lehce nevěřícně zírá na datum* jsem se dohrabala k dalšímu přeložení Let Dai. Bohužel je to hodně chudá aktualizace, pouhých 20 stránek. *nejistě přešlápne* No... ale nebudeme to ze začátku přehánět, jo? XD

Další část se pokusím přeložit do 14ti dnů, ale tenhle rok je pro mě fakt docela záhul - maturuju, chodím na brigádu a mám další povinnosti, takže když už mám nějaký ten volný čas, opravdu mi dá práci se přimět k něčemu užitečnějšímu a aktivnějšímu... x_x

Překlad tady.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

čtyři měsíce, nečtyři měsíce já jsem vůbec ráda že to překládáš XD

Marrion řekl(a)...

jsi skvělé! a co ze jsme si nejaky patek pockali, na tvůj preklad bych cekala veky!! Chtela jsem ti oslavny koment poslat uz davno ale nejak mi na tvym blog nefungovalo posílani komentaru. uz jsem si stezovala i KatceSedl. Tak promin ze ti pisu takhle pozde. Jsi vazne skvela. Diky tvymu prekladu jsem si let dai zamilovala jeste vic nez v eng takze jsem se rozhodla ze let dai musi byt v me sbirce mang. Takze vlastne muzes za to ze furt nemam penize a kupuji si nové mangy! XDD. uz se tesim na dalsi kus, kdyz si takhle procítam let dai v eng uz premyslim jak to asi prelozis, pokud jsem to nerekla tak tvuj preklad miluju!!!
pani to jsem nejak rozepsala ale jinak to proste neslo! a nakonec jsi VAZNE skvela!! tak sup do prace at muzu psat dalsi oslavny komenty

matada řekl(a)...

neviem ci mam byt stastna alebo smutna:) o let dai som citala myslim u taylor uz pred davnejsou dobou a netusila som ze sa niekto ujal prekladu - narazila som nanho vcera uplne nahodou:)na nete som v poslednom case dost sporadicky takze najprv vrele dik (neviem angkicky:) uz davno som si nesadla k niecomu tak prijemnemu Pribeh mi uplne ucaroval Len mi je smutno - dalsia pozastavena manga :( Dufam ze tentokrat nie na trvalo:) tak vela stastia pri maturite