neděle 6. ledna 2008

Cutie boy

žánr: romantické, komedie

počet volume: 8

manhwaka: Mi-Ri Hwang

download: Mangatraders (complete), na stránkách překladatelské skupiny Esthetique


Má obsese romantickými komediálními manhwami dosáhla vrcholu, jak se zdá... XD Na svojí obhajobu však uvádím, že jsem aspoň na tenhle žánr náročná, když nic jiného... Chjoo, kam to se mnou spěje... Já - takový bývalý zarytý odpůrce romantiky.

Je to už asi měsíc, co jsem objevila manhwu Cutie boy od Mi-Ri Hwang. Od téhle mangaky jsem četla ještě Hot blooded woman, 24dílnou manhwu, která by byla úžasná, kdyby měla o deset booků méně... Škoda, že to autorka tak moc protahovala.
Přece jenom mě ale tohle dílko zaujalo natolik, že jsem se se vydala zapátrat, co ještě jiného tato manhwaka vydala. No a narazila jsem právě na Cutie Boy.
Jenže mělo to jeden háček, ta manga nebyla přeložená celá, takže jsem ji odložila na neurčito. Bohužel, nedostatek romantických komediálních manhw mě donutil ji zase vylovit a přečíst - sice jsem věděla, že toho budu litovat, když ještě chybělo dopřeložit dvě volume, ale co se dalo dělat...
Mi-Ri Hwang opravdu nezklamala, u Cutie boy jsem se královsky bavila a u některých scén myslela, že umřu smíchy.XD Manhwa má jenom 8 dílů, což v tomhle případě je jen dobře, protože tím pádem jsem nenašla jediné hluché místo, děj (no spíš "děj") rychle odsýpal, pořád se něco dělo a dalo se u něčeho bavit...


Teď tedy něco k ději, a tentokrát se pokusím být stručná... *bojovný výraz*
Han-ah Lee je normální hezká středoškolačka, která vede vcelku obyčejný život, jenž ji občas v metru "zpestřují" ruce uchyláků na jejím pozadí, případně její lehce perverzní přidrzlá nejlepší kamarádka Joung-Sun Jang. Nikdo by si však nepomyslel, že právě taková roztomilá holčina jako Han-ah byla na základní škole terčem šikany vedené jejím spolužákem Yoo-Min Suhem. Yoo-Min měl pořád nějaké připomínky na její vzhled, přestože Han-ah už jako malá byla přinejmenším roztomilá, a ze života jí tak dělal peklo.
Celý incident skončil tím, že Han-ah přestoupila na jinou školu a donutila se na všechno pokud možno zapomenout...

Takovéhle nehezké vzpomínky ji trochu poznamenaly a to ve dvou bodech - zaprvé, Han-ah nenávidí násilí a při setkání s ním zbaběle prchá (nebo se o to aspoň pokouší), zadruhé, Han-ah má slabost pro něžné nevinné chlapce, kteří by neublížili ani mouše a kdyby ji přeci jenom ublížili, tak by se z tohohle otřesného zážitku nejspíš sesypali.

Jenže jak se přesvědčíme, život Han-ah je plný ironie... Začít můžeme tím, že Han-ah je nedobrovolně kapitánkou Il-Hwa, své střední školy. Jen tak pro představu - kapitáni různých škol se navzájem vyzývají k boji a bojují spolu, nějak mi uniká o co... asi o čest, prestiž a vliv, nebo já nevím. V případě školy Il-Hwa bylo stvoření legendární kapitánky jediným způsobem jak přežít (obrazně), dívky této školy byly proslulé svojí naivitou a neustále je někdo okrádal a obtěžoval...
Samozřejmě v Han-ahniným kapitánství má prsty Joung-Sun. Osobně to vidím tak, že skrytý boss školy, šedá slečna eminence, je právě ona.

To je však pouze jedna z velkých smůl v životě Han-ah, máme tu ještě tu druhou... Jednoho krásného dne se Han-ah srazí, nebo spíš teda spadne na ní, na ulici jeden pěkný, jak jinak, chlapec, který očividně před někým zdrhá. Když se jejich oči střetnou, kluk rozkošně zrudne. Han-ah se okamžitě zalíbí, protože jak už víme, je na tyhle nevinné roztomilé typy zatížená a pomůže mu utéct. Nevyhnutelně to celé končí tím, že Han-ah pozve kluka na rande.
Naše hrdinka je ale očividně trochu pomalejší, protože se nenamáhá ani nějak zděšeně zareagovat, když se jí bishounen představí jako Yoo-Min Suh. (Pokud vám souvislosti neseply, mrkněte se o tři odstavce výš... XDD)


Cutie boy je nenáročná manga, ale za to s naprosto geniálním humorem, díky němuž jsem hýkala smíchy u monitoru a vnukla své rodině pochybnosti ohledně mého zdravého rozumu, ale co se dá dělat... XDDDD Jestli jsem vás tedy jen trochu navnadila, tak tuhle manhwu zkuste, nebo si počkejte až to bude celé dopřeložené a vyzkoušejte pak... Rozhodně ji však neopomíjejte! XD



POSTAVY


Han-ah Lee

Naše roztomilá hlavní hrdinka je mimo jiné zbabělá kapitánka své střední školy Il-Hwa, kterou se stala jaksi nedobrovolně a díky intrikám své nejlepší kamarádky Young-Sun Jang.
Jako malá byla na střední škole šikanovaná svým spolužákem Yoo-Minem, což na ní zanechala následky - nenávist k hlasitým a násilnickým typům a násilí obecně. Jediné, po čem teď Han-ah touží, je dodělat školu a vzít si nějakého sladkého chlapce, který by ji zbožňoval a založil s ní rodinu...XDDDD







Yoo-Min Suh


Yoo-Min je děsivý, násilnický, cholerický kapitán střední školy Gwang-Jin a původce šikany Han-ah na základní škole. Není zase tak těžké se dopátrat, proč to dělal - byl zkrátka do Han-ah zamilovaný. Když byli mladší, ještě než se potkali na základní škole, Han-ah ho zachránila před staršími kluky, kteří ho mlátili a od té doby pro něj neexistovala jiná dívka než Han-ah. Bohužel, Yoo-Min je v některých sférách naprosté pako - například do teď si neuvědomuje, že Han-ah šikanoval, ten trouba má za to, že ji před šikanou ochraňoval....XDDDDDD (Musíte si to prostě přečíst, to je dokonalé.)
Pochopitelně ho raní, že ho Han-ah nepoznala, ale odmítnutí na schůzku neodmítne, samozřejmě. Je opravdu kouzelné sledovat, jak někdo jako on beznadějně rudne, kdykoli se na něj Han-ah usměje.... XDDDDD


Joung-Sun Jang

Joung-Sun je krásná, přidrzlá nejlepší kamarádka Han-ah, stínový boss Il-Hwa a rozená intrikánka, která se umí mistrně přetvařovat a na srdci ji zas tak moc Han-ahnino blaho neleží.











Scany...

Han-ah uprostřed duelu s kapitánem jiné školy.... XDDDDD



Setkání Yoo-Mina a Han-ah po několika letech.....

Yoo-Min po několika týdnech od jejich setkání, co mu došla trpělivost se Han-ahniným zapomenutím jeho osoby....XDDD

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ehm... tento a příští týden mám 4 zkoušky, myslíš, že mi vezmou, že TOMUHLE jsem opravdu NEMOHLA odolat?
Btw: taky jsem byla zapřísáhlý odpůrce romantických mang. Byla. Ani nevím, kdy se to ve mě zlomilo ://

Gladness řekl(a)...

U me je to stejny... Kdybych sebe mela citovat, tak by to asi bylo neco jako: "Prece nebudu sict nejaky uslazeny shoujo!?" Achjo...kde jsou ty casy? *melodrmaticky*

Btw, muzes jim to zkusit rict, ale muj sesty smysl mi necekane rika, ze ti to neprojde...XDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

Četla jsem Akuma de sourou a styděla jsem se sama za sebe. Když jsem četla Goong, styděla jsem se ještě víc, protože jsem se vždycky nervla, jak už to bylo táááák krááásně romantické a ta slípka začla kecat o Yulovi :// (ale nikomu to neprozrazuj! :))
Už stahuju první volume tohohle. Upřímně doufám, že mi to brácha v kompu nenajde (jako z toho názvu zrovna odvařená nejsem) - moje chladná image by byla v troská :DDD

Gladness řekl(a)...

Ja bych rekla, ze uz je.... XDDD Ale neboj, nikomu to nepovim... *druhy den se objevuje prispevek s nazvem "Pracne skryvana Taylorina tvar - Taylor miluje sladke shoujo!!! Ctete vice..." XDDDD

Nahodou, ja mam tu hrdinku z Goongu rada *nema pamet na korejsky jmena*... XDD Zas tak casto o Yulovi tam nezvanila...nebo mne to aspon neprislo, ke konci to zacala byt moooc zajimave... Dalsi kapitoly se snzaim necist, jinak bych lekla napetim....

Btw, na Akuma de sourou jsem mela zaluska, ale odradila jsi me svym prispevekme na blogu - nemam rada ty promeny v uplne opacny povahovy typ... Takze si to asi necham ujit...