neděle 27. ledna 2008

Yaoi Harlequinky....?!?!

Po té, co jsem přečetla snad už všechny kompletní napínavé slashovky na Fictionpress, se rychle dostavily abstinenční příznaky, které bylo nutno co nejdříve zlikvidovat. Takže jsem začala hezky googlovat a na co všechno jsem nenarazila, to by jste se divili... Sice jsem neobjevila žádnou pěknou yaoi povídku, co by mě upoutala, ale narazila jsem na jednu stránku, na níž jsem celkem vyjeveně zírala...

A to na stránky nakladatelství Yaoi House. Dámy, začíná to vypadat, že yaoi mangy nebo vůbec homosexuální erotické romány nabývají na oblibě, jinka si to nedokážu vysvětlit... *oči na vrch hlavy*
Málem jsem u toho chcípla smíchy. První co mě napadlo bylo: "Ježíši, yaoi Harlequinky..." Jak to tu tak pročítám, začínám mít pocit, že nejsem zase tak daleko od pravdy.... Třeba namátkou knížka I, Incubus, cituji anotaci: "The incubus Priapei assumes form for the first time in 900 years to copulate with young Afton Zacius, a clairvoyant in the miner's town of Vecilly." *spadla ze židle* Fakt kouzelné.... XDDD Nebo román Once A Chieftain, anotace: "A yaoi romance set in Viking-Age Iceland."
Během dalšího čtení anotací jsem raději zůstala už na podlaze, jen tak pro všechny případy....

Ne, že bych to chtěla nějak shazovat, ono upřímně, tak polovina yaoi mang, co jsem četla byla tak příšerně přeslazená, že by se z toho zvedal žaludek i otrlým čtenářkám červené knihovny. Když ale přeskočím zaběhnutý postup "hurá, seme znásilní ukeho, které mu se to líbí a pak usouženě po semem vzdychá", tak se tu najdou i kvalitní kousky, které se zabývají i jakous takous problematikou, třeba homofóbií, nebo aspoň takové, z kterých by možná něžně romanticky založená dívka měla noční můry... *vzpomíná na některé pasáže ve Viewinderu* Takže jsem si mohla furt říkat, že to zase taková harlequinka přece jen není, ale tady u těch...toto... Dyť je to červená knihovna totálně přes kopírák, akorát vyměnili ženskou hrdinkou za mužskou.... *zelená v obličeji* Vikingové, proboha.... *jde si dát panáka*




EDIT 21:20

Odkaz na Yaoi House jsem přeposílala kámošce aby se taky pobavila. Jaký byl můj údiv, když tam v připravovaných knihách našla jednu fantasy povídku - Shielded in Broken Armours, co jsme obě četly na Fictionpress a svorně u ní slintaly blahem.... o_O (K přečtení zde.)

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Viking age iceland... OMG! XDDDD Tam určitě bude hodně drsný, smradlavý a chlupatý seme XDDD

Gladness řekl(a)...

Fuuuj... Chces, abych ted mela nocni mury?!? XDDDDDD

TSal řekl(a)...

lol, já chci yaoi harlekýnky XDDD

Gladness řekl(a)...

Nejakou naskenovanou jsem objevila na LJ, takze pak posdilim...XDDDD Obalka je naprosto otresna, ale autorka, co o uploadovala, davala velky duraz na neohlizeni se na obalku, takze uvidime...XDDDd

Anonymní řekl(a)...

XDDD No jo, na tu naskenovanou knížku na YSHARE si pamatuju XDDD Ta obálka s neuvěřitelně vypoulenýma kalhotama mě bude strašit ještě pár let ve snech XDDD

Anonymní řekl(a)...

I'm sorry, but could you tell em what your review actually says? I couldn't help but notice people coming to my site from your blog, and now I'm curious.

Gladness řekl(a)...

to Katsumi: To mi povidej... Skoro me ta mega boule pohorsila...XDDDD

Gladness řekl(a)...

to Alice: Well, I made a fun of some homosexual erotic novels... They reminded me harlequins... You know, these horribly candied romantic mini-novels... And the books of publisher Yaoi Heaven look awfully alike... But I´ve never read them, so I don´t know for sure... Back to topic,but to mine and my friend´s surprise we found one fantasy book, which we had read on the Fictionpress like story - your story XD- and had drooled over it, in the "cooming soon" books on the web page of Yaoi House... On that occasion I added link to your page... If you want literal translation of review, I could translete it...Or rather I try it.. XDDD My writing in English isn´t my strong point...XDD

Anonymní řekl(a)...

No need to translate - I was just wondering what it was about. I'm just hoping my rewrite of SBA will be a bit better than the original, and it's certainly different than Kira's books - that, I can promise. :D

Anyway, thank you for the review.

TSal řekl(a)...

Já ti říkala, že nechtěla celý článek ale jen pár stručných vět...Veroniko XD

Gladness řekl(a)...

Tss...a ja se s tim prekladem tak morila...XDDD Alespon jsem si procvicila ajinu a doucovatelka mi v tom nasla pouze dve maly chyby, takze jsem na sebe pysna... XDDDDD

Gladness řekl(a)...

to Alice: You´re welcome...

Btw, I´m looking for your rewrite SBA, I hope it will be done soon...XD