pátek 27. června 2008

Poslední book Let Dai

Tenhle post bude obsahovat spoilery ohledně konce této manhwy, tak ho nečtěte, pokud nestojíte o spoiler jako prase!!!
Neříkejte pak, že jsem vás nevarovala.

***

Tak jsem se celá natěšená vrátila domů, šťastná, že jsem se hrůz školy na dva měsíce úspěšně zbavila a ostudu si vysvědčením na závěr nezpůsobila...
Jako obvykle jsem tedy usedla k počítači a projížděla oblíbené blogy. U Taylor jsem narazila na zmínku o dopřeložení Let Dai...
Vzhledem k tomu, že jsem už konec téhle manhwy v RAWu viděla, tak jsem poslední dvě kapitoly stahovala v nepěkné předtuše, neboť i když korejsky neumím, zoufalý Jaehee s tváří plnou slz byl víc než výmluvný... na to slova nebyla ani potřeba. T_T

Jak jinak... Celou čtvrtou kapitolu jsem popotahovala a po stránce 102, kde už Dai odletěl do Ameriky, jsem vytáhla kapesník a bez uzardění brečela... Hřebíkem do rakve byl Daiův dopis, který Jaeheemu nechal na letišti - to už jsem nebrečela, ale přímo řvala. *do teď má opuchlé oči*

Takže, teď se topím v depresi, nešťastně civím na poslední scan a přemýšlím, jestli to nakonec tedy přeci jen skončilo dobře, nebo ne.

Protože....
... podle dialogu mezi Naruem a nevím-jak-se-jmenuje odletěl Jaehee do Ameriky a pobývá tam už 5 měsíců. -> dobré znamení (Dai je taky v Americe.)
... a údajně poslal učitelce Jin nějaké fotky. -> dobré znamení (Není nešťastný... takže se možná setkal s Daiem!! *záchvat optimismu*)

Ale...
... Korejci milují špatné a velice tragické konce...


Sakra, to nemohla manhwaka napsat nějaký epilog či tak něco?! Tahle nejistota mě ničí. *tříská hlavou do klávesnice a trpí*

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Bože já se bojííííím!!! Tolik se na to těším,ale zároveň mám takovej děsnej strach, že to ani možný neni...T.T

Gladness řekl(a)...

Zkus to, minimálně budeš trpět se mnou... XDDD *zlomyslně*

Anonymní řekl(a)...

Lidi,taky autorku tak nenávidíte?! *záchvat třesoucích se ramen* Co je TOHLE do hajzlu za konec?! *zoufale sleduje THE END na posladním scanu* Řekněte mi někdo,že to má ještě pokračování T_T

Gladness řekl(a)...

Nemá... *v povznesené áládě, záchvat už má totiž za sebou* XDD

Nezbývá než doufat, že to skončilo prostě happyendem, jen nebyl vidět.... XD

Marrion řekl(a)...

chapu te gladness * kapesník v ruce* ...ja to tusila ze to dopadne blbe, kdyz jsem prolitavala raw verze... ale na druhou stranu to mohlo dopadnout jeste hur .. * fnuk*

Gladness řekl(a)...

Ja si spíš furt nejsme jistá, jestli to dopadlo špatně nebo ne....

Marrion řekl(a)...

to je takovy ten divny konec ... jako treba Godchild .. tam nevis jestli je dobre ze umreli spolu nebo spatne ze umreli!! a tohle? jednou se urcite setkají!!*sebeklamaní*

Gladness řekl(a)...

Možná že už se setkali a proto je Jaehee tak dlouho v Americe... *užírá se nerozhodnostní*

Anonymní řekl(a)...

Jojo,určitě tam žijou šťastně,spolu a hotovo xD Věřme tomu ^___^ *Jak ráda by viděla ty fotky... -_-*

Gladness řekl(a)...

Uděláme nějakou fotomontáž!! XDDD

Marrion řekl(a)...

jo!! a ja se nasoupnu k nim XD

Anonymní řekl(a)...

Už to vyšlo v ájině... Nechápu to, vůbecten konec nechápu... Nebo ho spíš nechci chápat?! T_T

Anonymní řekl(a)...

vdaka ti marrion za tvoj koment ktory VOBEC neni spoiler k Godchild!!! som tesne pred koncom...:( Let Dai ma celkom milo prekvapilo lebo som cakala hromadnu samovrazdu vsetkych zucastnenych XD