neděle 1. června 2008

překlad Let Dai - 1. část z 2. booku

Tentokrát je to s překladem velice zoufalé... Tak nějak jsem stihla jen 23 stránek. *upřeně zkoumá neexistující šmouhu na okně* Ale řekla jsem si, že lepší než nic, takže... výsledek máte dole. XDD

Doufám, že se vám tahle manhwa líbí tak nějak celkově a zoufale nevisíte pouze na dvojici Dai x Jaheee, protože se obávám, že Dai bude chvilku mimo hru... Což je obzvlášť pro mě dost hrozné, poněvadž si to Jaehee kompenzuje depresemi a filozofickými řečmi obsahující metafory a dvojsmysly, které v angličtině mají další n-smysly, takže z toho už mírně šílím... x_X Vlastně ne jen já, ale i Katsumi a T´Sal, již jsem jedním pikantním scanem terorizovala v sobotu... XDD

No, další překlad nebude za 14 dní, ale až v červenci. *jde se někam schovat* Přeci jen se uzavírá klasifikace (všechno mám nerozhodně), jedu na sportovní kurz, čeká mě brigáda a školní výlet, takže mírně nestíhám... Dokonce ani na své víkendové óchání nad nějakou tou mangou/manhwou mi nezbyl čas ani síla... *fňuk*
Slibuju ale, že vám to snad později vynahradím... XDD

Překlad tradičně tady.


***

Dokonale mimo, ale musím se pochlubit. V pátek jsem si vyzvedla další díly mangy Petshop of horrors a první čtyři, v mé sbírce dosud chybějící, díly Yami no Matsuei... *nadšená*
Navíc teď mají na Rightstuf akci od nakladatelství Viz, tak jsem neodolala, jak jinak, a nakoupila prvních deset dílů D. Gray-mana... No nekupte to, i s poštovným mě jeden book vyšel na 140 Kč... *_*
Jsou chvíle, kdy brigádu opravdu miluju...

24 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty jo, do toho Let Dai se taky budu muset někdy konečně pustit ... ale nejdřív musím konečně dočíst Angel Sanctuary:D
Co mě zaujalo ... manga za 140 Kč? To je skoro zadarmo! Taky bych chtěla sbírat do budoucna mangu ... něco málo už doma mám, taky jsem využila hromadného objednávání, ale jinde než ty ... na poplatkách jsem sice zaplatila celkem dost, ale zas mi do karet hrál nízký kurz eura, takže mě jedna manga vyšla asi na 190 Kč, což není špatné:D

Gladness řekl(a)...

JJ, tak není špatné... Ale přesto si myslím, že nejvýhodnjší je momentálně nákup z Ameriky při nějaké akci... Protože kurz dolaru je děsně nízký...

Sama až taky ty mangy tak trochu sbírám... XDD *pyšný pohled na svou knihovničku* XD

Anonymní řekl(a)...

Se mnou je bohužel ten problém, že neumím anglicky, taky si tak si mangy povětšinou ani nemůžu stáhnout ... jsem ráda za to, když si občas přečtu něco v češtině, ale na kompu to není ono ... je to krása mít to v ruce:)
Mangy si ale kupuju v němčině ...
a kolik těch mang vůbec máš? Asi už hodně, co?:D

Gladness řekl(a)...

V němčině? Tak to máš super... Občas si přeju, abych uměla spíš německy než anglicky... V Německu je totiž licenzlý snad všechno... *fňuk* Občas se pořádá denní zájezd do Lipska na festival knih, mimo jiné i mang, tak někdy zajeď... XDD Tam vše pořídíš bez poštovnýho, což je fakt nádhera... XDD

No..je jich dost... XD Přesně *šla to spočítat* 119 mang a manhw + objednaných 8 dílů Count Caina a 9 D. Gray-mana... XD Mangy si nakupuju už 2 roky, takže se to někde nastřádat musí... XD

Anonymní řekl(a)...

Aha, tak proto je tak těžké sehnat nějakou mangu v němčině. Nejhorší na tom je, že oni si to můžou koupit, a to že se to nedá stáhnout odnesem my:(
Ty jo, 119? O.O *upřímná závist* To se můžu jít se svými 23 mangami a 3-mi díly Demon Diary zahrabat (no, až dovyjdou, bude jich 7, penízky už připravený mám).
Na ten zájezd už jsem koukala tenhle rok, ale zrovna jsem v té době neměla moc peněz. Každopádně dík za připomenutí, budu o tom uvažovat, protože sice rodiče otravuju ať si uděláme výlet do Drážďan, ale na tom festivalu by byla určitě mnohem větší šance sehnat to, co chci:D Fakt o tom budu uvažovat, času na šetření dost :D

Gladness řekl(a)...

Uvažuje si i o zájezdu do Londýna, kam se chystám tedy já a kámoška, obě dve přeci jen více ovládáme angličtinu než němčinu... Sice jsem něco málo schopná v němčině přečíst, ale moc slavné to není... x_X

Tak doufám, že se ti bude konat i ten zájezd do Lipska, ale myslím, že jo.. Tak můžeš pak vyrazit.. .XDD Cesta busem, příjemná, pouhý 4 hodiny... z Prahy...
Cena asi 900 Kc i s pojistenim...

Anonymní řekl(a)...

To by šlo, tak snad mi to vyjde:) Londýn by byl určitě taky zajímavý ale anglicky fakt neumím:/ Možná se někdy v budoucnu začnu učit ... ale taky by mě lákala japonština, i když to jeich písmo mě docela děsí XD

Gladness řekl(a)...

Jo, to písmo je mírně odrazující...XDDD

Jinka uvidíš, ale fakt se mi Lipsko líbilo, i když mě deptala ta spousta mang v NĚMČINĚ... XDD

Anonymní řekl(a)...

Já mám spíš obavu, že když uvidím spoustu mang v NĚMČINĚ, sekne to se mnou XD A pak bdu mít depku z toho, že si je nemůžu vzít všechny XDDD

Marrion řekl(a)...

lasko!!!!! miluji te! tech 23 me bohate uspokojilo az do zacatku prazdnin!! A ty mangy chapu .. sama jsem neodolala a objednala 4 booky Godchild XD

Gladness řekl(a)...

Seel: Ježíši, to abychom ti objednali nějakého potencionálního křísitele... XDDD Protože tam to málem šlehlo i se mnou... XDDD


Marrion: *červená se* Sláááva, konečně se můžu chubit něčím vyznáním.. XDD
Lol, koukám, že poslední dobou kupujeme mangy tak nějak všichni... XDD A to jsem si myslela, že jsem jediný blázen.. XD

Anonymní řekl(a)...

119? Kde bydlíš? (přesná adresa) Kdy nebudeš doma? (přesné datum) Mohla bys mi na mail poslat plány vašeho domu včetně vodovodních potrubí, větracích šatech a tajných vchodů?

Gladness řekl(a)...

*zlomyslně se šklebí* Nepovím, nepovím!!! *skáče na místě* Tsss, ty bys mě snad chtěla o mé milášky připravit, jo?! *raněně*
No, doma nebudu XXXXX, bydlím v Praze v XXXX a tady máš plánek! *podá mapu pražské kanalizace* XDDDD

Marrion řekl(a)...

gladness bydli v praze!! super!!!! muheheheeee !!! chci taky manga sbirku!! Mam zatim 10 volume gravika a 10 naruta .... ale bude i godchild!! Gladness-sama uz jsi se setkala s Jr da bossem?

Gladness řekl(a)...

Marrion: Ha ha haa.... Nevíš teď, jak jsi mě pobavila. XDD Jr by se taky nejspíš bavil. Už přes dva roky je to můj kámoš a s diskutabilní pravidelností se v pátek scházíme - vyzvedávám si u něho své mangy a on mě uplácí sladkostmi, na něž jsem zatížená... XDDD

Marrion řekl(a)...

jo? me rikal ze se jako znate! neznel vubec nadsene!!! ale to nevis ode me :D . Prave jsem si od nej objednavala a jsem tvor lehce stydlivy .. tak se snazim zjistit jestli se mam ....* dramaticka chvile * .... bat.... setkani s nim ..:D .

Gladness řekl(a)...

Nooo, řekněme, že je velice osobitý... XDD Ale jako holka se nemáš čeho bát... Bude okolo tebe skákat jak kvočna. XDDD Jinak nemůžu odolat a seřvávám ho na icq za to nenadšení... *uražená* Hlavně že mi vyčítá pokaždé, když naš sraz zruším... x_X

Anonymní řekl(a)...

Gladness: ode mě se přepadení bát nemusíš kvůli mé neschopnsosti naučit se anglicky XD

Marrion: proč jen čtyři? Já bych si nemohla objednávat takhle po kouskách, to by mě psychicky zabilo XD Vždycky beru jedině celé série XD

Gladness řekl(a)...

Seel: Uff, to se mi ulevilo... XDD I když anglicky by ses podle mě naučila rychle.. Kámoška měla jako první jazyk němčinu, až na střední angličtinu a momentálně čte jen v angličtině a nemá s tím sebemenší problém... :-))
Btw, taky by mě zabilo si objednávat po tak málo kusech.. XDDD Navíc se to i nevyplatí... x_X

Anonymní řekl(a)...

Jj, moje řeč ... a Caina mám doma taky:) Prý je to ještě víc depresivní než Angel Sanctuary, to se tedy mám na co těšit :D

Marrion řekl(a)...

kdyz ja jsem jeste u jr nikdy neobjednavala ..takze jsem .. novacek... nechce aby si novacci objednavali velke objednavky! taky co kdybych byla nejaka pofiderni osoba a objednavala si u nej hafo veci a jemu chudackovi by to zustalo na krku.

Gladness: tak to se tesim na setkani s nim XD

Gladness řekl(a)...

Seel: Ježiši, neděs!!! x_X Depresivní věci fakt poslední dobou potřebuju...

Marrion: Pak musíš poreferovat, jak vaše setkání dopadlo.. Ha ha ha! XDDD

Anonymní řekl(a)...

Gladness: No, je to prý pěkný nápor na nervy XDDDD

Icee řekl(a)...

Och,jsem unesena celým Let Dai *_* Gladness!! *líbá jí ruce a leští boty za ten překlad* xD Sice anglicky trošku umím (nijak valně.. x.x),ale takhle bych si to přeložit nezvládla O_O Díky díky díky! xD *má jen strach,že to do července nevydrží a pokusí se přečíst to anglicky* T_T *letí si pro slovník,takže otevírá slovnik.seznam.cz,a slovnik.cz* ^^