čtvrtek 24. dubna 2008

Miluju srovnávací testy...

Opravdu je miluji. *americký úsměv* Co může být lepším balzámem pro vaše nízké sebevědomí než veřejné znemožnění, že? *stále se ztuhle usmívá*

Grrr... To byl zase nápad našeho vedení - srovnávací testy mezi studenty předposledního ročníku. Původně to mělo být pouze z předmětů, které budeme mít tento rok naposledy, tedy z dějepisu, biologie, chemie a fyziky. Nějakým záhadným způsobem *suše* se tam dolíhly testy ze VŠECH předmětů...

Takže, momentálně mám za sebou angličtinu - nic moc, dvacátá něco z 87mi a biologii - 3. z téhož počtu ... Chjo, tu biologii jsem si přála mít lepší. Jeden můj spolužák mě celkem nečekaně přeběhl o půl bodu, to je k naštvání... XD Jsem chtěla být druhá, no. XDDD (Biologie a chemie jsou totiž jediné předměty, jež skutečně ovládám.)

No, ale dnešní matika *Gladness je úplný idiot na matiku, razí názor, že základní počty a trojčlenka jí bohatě stačí* byla fakt senzační.

Podívala jsem se na zadání, vytřeštila oči a z hrdla se mi vydral hysterický chechot... Absolutně jsem netušila, co si s tím mám počít. Stejně tak to mohlo být třeba čínsky a rozuměla bych tomu zhruba obdobně.
Pravda, sice jsem si byla vědoma, že tohle je písmenko „x" a toto „y“, tohle je odmocnina, tohle číslice "2" a toto zase znaménko "minus", ale jako kombinace to bylo pro mě naprosto nerozluštitelné... XDD

Pokud by se tady Tamaki, na obrázku níže, přetransformoval na příslušnici ženského pohlaví, nechal si narůst vlasy na ramena, obarvil si je na tmavohnědo a pořídil si brýle, byl by s tímto výrazem v onen osudný Moment
mým přesným dvojníkem (i s tím myšlenkovým pochodem, jak se tak na to koukám XD).


Celou písemku jsem tedy natipovala… Ha ha ha… *lehce mimo* U každé otázky jsme měli, díky bohu, 5 možností odpovědí... x_X

Btw, ono to tedy dopadlo celkově hrozně. Výsledky sice ještě pochopitelně nevíme, ale ani budoucí maturanti z matiky nebyli o mnoho moudřejší… Aspoň si nemusím připadat jako blbec s IQ přejeté ještěrky sama.

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nezávidim ti, to teda vůbec... Já naštěstí chyběla delší dobu, když se něco podobného dělalo u nás na gymplu... Jediné srovnávačky, které jsem kdy absolvovala, byly Scio v devítce...A vlastně něco podobného byla i závěrečná písemka z ájiny letos, ale tam se nedělal žebříček, a ten by mě zrovna zajímal... Chci trochu posílit své ego, jako jedna z mála jsem měla za 1.XD

Gladness řekl(a)...

Sikula... XDD U nas melo za jedna hodne malo lidi... tipuju, ze z tech 87mi dostao z ajiny tak maximalne 5 jednicku... Ja jsem se jeste vesla do dvojky...XDDD

Ale ono je to celkem vtipny, treba takovy dejepis bude uplne dokonaly... Tenhle predmet uz tri roky uplne zazdivam. XDD

Nebo zaklady spolecenskych ved.. To bude dilo... Nejhorsi je, ze zrovna na tech bude zalezet... Au... x_X

Anonymní řekl(a)...

Jezis, dejepis... Fuj! XD
Aaaa, zsv, z toho budu maturovat...to bude sranda.

Gladness řekl(a)...

Lol... Hodne stesti a uprimnou sousrast... XDDD Co mas jako dalsi volitelny?

Anonymní řekl(a)...

hah, srovnávací testy.. taky na nás kdysi na střední s nějakým takovým vybafli XD byla to docela sranda =D

Gladness řekl(a)...

Hm, je to sranda... Dokud nekteri neprijdou s tim, ze se tim budou ridit... To se pak clovek uz moc nesmeje... XDD

Anonymní řekl(a)...

No, celkem mam cestinu, nemcinu, anglistinu a to zsv... Coz je celkem vyhoda, mam o deset temat min a jazyky se krom geografie nemusim ucit...:o)

Gladness řekl(a)...

Slintam zavisti... Kdyz je clovek sikovny na jazyky, tak to hned ma u maturity lehci... Ja jsme na jazyky drevo. Jeste, ze mam rada mangu a anime, protoze tam jsem aspon prakticky denne v kontaktu s ajinou a jenom diky tomu ji nemam hroznou, ale vcelku dobrou... Ale jenom, kdyz pisu... Mluveni je hrozny... XDDD

Ja si planuju z volitelnych maturovat z biologie a chemie... Jeste s enemuzu dockat, fakt... x_X Jestli si vytahnu z bi botaniku... Budu vrazdit...

Anonymní řekl(a)...

Od maturujou z bizule asi tri lidi, vic snad nikdo... Ja jsem jedina kdo maturuje z obou jazyku... Hrozne bych na vejsku chtela na prekladatelstvi, ale hlasi se tam desne moc lidi a ja cim dal vic ztracim sebevedomi, hlavne po posledni pisemce z nemciny, kde byl prostor velikosti A5 zaplnen clankem o pravech Tibetu a potizich s olympiadou v Cine...>.<

Gladness řekl(a)...

Eh? Prosimte, co mas za druhy jazyk? _Nemcinu ma neco pres dva roky a faktt si nedokazu predstavit, ze bych neco takoveho mela louskat v nemcine... X_X

Anonymní řekl(a)...

Mno, nemcinu mam deset let, uz od zakladky a anglictinu mam ted co jsem na gymplu, teda 4 roky...
Jako takovej test nam ucitelka dala poprve, bylo to fakt neco... To uz byly lepsi clanky o internetu nebo o nemeckejch nesitelich Nobelovy cen za techniku XD

Gladness řekl(a)...

Lol, tak to uprimnou soustrast, ale aspon si to natrenujes na vysku... XDD

Anonymní řekl(a)...

Mno jako doufam, ze kdyz uz nam ucitelka dava takovy clanky, tak se na to vejsku aspon dostanu.XD

Anonymní řekl(a)...

Kacha:
teeeeda.....asi jsem moc stara protoze ja nikdy zadny srovnavaci test nepsala... :-D
To asi nepreziju...vzdyt oni me nesrovnali s tlupou vriskajicich zmalovanych opic!!! (jak jinak vypada vetsina slecen na stredni skole)...No uprimne receno povazuji tohle za uplnou kravinu, ktera jen nahrava haluzarum.
Je bezva ze te bavi biologie a chemie me tez :-D Kama vlastne chces na vysku??pokud to neni tajemnstvi?? :-D Vis jak...musim si pohlidat mladsi konkurenci v oboru :-D :-D

Gladness řekl(a)...

Chci na medicínu, možná zkusím biochemii či tak něco a asi i farmacii... Uvidíme, jestli něco vyjde... XD