pondělí 7. dubna 2008

překlad Let Dai - 2. část z 1. booku

Takže po čtrnácti dnech jsem tu s další "kapitolou" čítající zhruba obdobný počet stránek, tentokrát 62. Ten 14denní interval už asi bude tradiční, zkrátka rychleji to momentálně nestíhám.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Yay! Nasadila jsi dobré tempo! Díky za překlad... ahah, právě jsem si z toho vzrušení polila Legendu o sv. Kateřině čajem XDD

Gladness řekl(a)...

Lol, promin... omluv se Katerine za me.. XDD

Ehm, ono je rozdil mezi nasadit a zrealizovat... XDDDD Uvidime, zda to skutecne dodrzim..ale ja myslim, ze snad ano...tedy doufam. XDD

Ted jeste aby to fakt nekdo cetl... XDD Uvidime kolik lidi jsme odradiila prvnim prekladem.. XDD Ha ha ha. *hystericky smich XD*

Anonymní řekl(a)...

Já,já to četla!! *vehementně se hlásí* A rozhodně budu číst dál. Super překlad!
Ach bože, umírám zvědavostí, jak to dopadne... I když vim, že špatně, chci vědět jak.T.T

Aurore řekl(a)...

Aj ja si myslím, že ten preklad je výborný:))
Som taak rada, že to môžem čítať takto a nie v angličtine, kde by som zase všetko pochopila úplne inak:D

Gladness řekl(a)...

Momoko: Taky jsem zvedava, jak to s nima dopadne... x_X Videla jsem sice posledni book, jenze v RAWu, takze jsem toho moc nepobrala... a navic -censored, contains spoilers- XDDD Jen si pockejte. XDD


Nillete: Jsem rada, ze se libi.. odezva vzdy pozitivne nakopne.. XDD

Anonymní řekl(a)...

Tina dekovala ^___^