pondělí 21. dubna 2008

Překlad Let Dai....

Tak jsem, ehm, slibovala, že po 14ti dnech sem šoupnu další várku překladu Let Dai. Ale jaksi sem to nestihla, takže se to tu objeví až ve středu... Přeložené to sice už je, ale ještě je to potřeba zkontrolovat kvůli překlepům...

Zítra se jdu totiž zaučit na brigádu, asi se o tom i rozepíšu (XDD), takže pochybuju, že se domů vrátím dřív než v deset večer a stihnu to udělat... Možná se přeci jen dostanu domů dřív, no uvidíme...

4 komentářů:

Marrion řekl(a)...

mooooc se uz tesim!! na tvuj preklad bych cekala klidne cele veky! uz jsem rikala ze jsem rada ze jsi to zacala prekladat ty? od tebe mi ten preklad prijde hrozne prirozeny. Nekdo se snazi neco prekladat a mam z toho pocit jako by se snazil udelat z kravy vola. ale to tvoje! krasa, nadhera, uzas!!! Jsi jeden z mych 3 bohu!!

Gladness řekl(a)...

Normalne tu u pocitace rudnu... XDDDD Je to od tebe stasne mily... Co si budem povidat, cloveku to dela dobre, no...
Obzvlast po tom, co mi Katsumi delala korektury.... Aaaa... Vzdy mam po nich pocit, ze jsem uplny blbec... XDDD Muj sen je hrozne skromny - jednou to Katsumi dam precist a ona mi rekne - "Nemas tam zadny preklepy nebo nesikovny obraty!!" XDD

Marrion řekl(a)...

jsem rada ze jsem te potesila. Minule jsem ti na 2 cast prekladu zapomela napsat obdivny komentar. Hrozne si to vycitam. Popravde jsem let dai nekdy dost preskakovala .. hlavne zezacatku. diky tobe me to donuti si to precist nejprve eng a pak od tebe a shledam ze jsem totalni lengvisticky j.elito. Doufam ze to nehodlas vzdat! vis rict si tak jsem prelozila par kapitol a necham toho! Se opovaz! uz jsem docetla 13 vol a tesim se az v prekladu dojdes az tam... a neboj kazdy se obcas preklepne .. vim sve. Vetsinou komentare pisu cele dlouhe minuty a pak nakonec stejne zjistim jaky pisu kraviny. Tak do toho a udelejme středu den za překlepy!!

Gladness řekl(a)...

Lol, oki, neboj... Nehodlam to vzdat... dyt rikam, ze mam ten jeden skromny sen a doufam, ze se jeho realizaci aspon trochu priblizim... XD Treba nekde u 15 volume, no... XDDD

Btw, nemusis si to vyvcitat...XDDD Ja ti odpoustim, kdyz se tak hezky kajes, lol...XD

Jinak znovu podotykam, jako uz mockrat, ale je to dulezite, velka cest vdeku patri i Katsumi... Chudak to po mne musi cist... A opravuje to s profesionalnosti opravdoveho korektora... XDD