neděle 16. března 2008

Ayano Yamane v německém časopise Koneko

Tak na přání Momoko jsem oskenovala zmíněnou dvojstránku z německého časopisu o anime a manze, Koneko, číslo 25. Někde jsem si zafixovala, že tam má být rozhovor s Ayano Yamane. Místo toho mě čekalo spoustu obrázků Viewfinderu a šetření s textem, což jsem zapomněla zmínit, tudíž jsem všechny okolo tak trochu mystifikovala... Gomen ne... XDDD


(Pro zvětšení klikněte na obrázek.)



PŘEKLAD: Pokud neumíte německy a zvědavost ohledně obsahu této dvojstránky vás nenechá spát, navštivte blog Momoko s jejím překladem.

13 komentářů:

TSal řekl(a)...

Ehm..tak jsem si početla... XD Ale Ayano Yamane osobně je krásná *_*

Gladness řekl(a)...

Jj, i Yuu byla pekna... *uzas*

TSal řekl(a)...

You mě nějak nenadchla (btw, dohledala jsem si kvalitnější foto na netu XD)

Anonymní řekl(a)...

*už se nemůže dočkat až jí to Ketty jednoho dne půjčí* XD

To, že je Yamane-sensei krásná, je docela dost známá věc :) Myslím, že je určitě přinejmenším jedna z nejkrásnějších mangak :) To zase člověka berou deprese, že někdo dokáže takhle malovat a ještě k tomu i tak vypadat T_T

BTW."gomene" nic není...Když už tak "gomen ne" nebo "gomen" ;) *prostě si musela rýpnout, protože na to všude naráží a absolutně nechápe proč*

Anonymní řekl(a)...

*má tiky otevřít ty scany a přečíst si to* ne, ne, počkám, až to budu držet v ruce!!!!
a její krása mi taky docela vyrazila dech, když jsem její obrázek viděla poprvé. Jsem si nejdřív myslela, že si dělají srandu =D protože mám spojené nádherná kresba = nic moc vzhled (nebo se mi to aspoň skoro vždycky takhle potvrzovalo ^^')

Gladness řekl(a)...

Jj, je moc pekna, taky me to prekvapilo.

Katsumi: Diky za opravu, hned opravim... XDDDD Akorat by me tedy taky zajimalo, proc na to clovek narazi vzdy v teto podobe... o_O

Ketty: Necist!!!! XDDD Hezky si pockej nez ti to poslu/predam....


Btw, jeste k tomu vzhledu... tak ja teda nevim, ale vetsina mych oblibenych mangak vypada docela dobre... XDDDD A kresli krasne... XD

Anonymní řekl(a)...

jj, čekám, čekám XDDD
tak ono to není pravidlo, já akorát říkala, že se mi to hodně stává =) a tím nemyslím jenom mangaky, ale tak celkově lidi co kreslí =)

Gladness řekl(a)...

hm, kro mangak s kreslici mi lidmi moc zkusenosti nemam... akorat s jednou holcinou a ta byla nadherna i vnejskove... x_X asi mam na to stesti/smulu,jak se to vezme... XDD

Anonymní řekl(a)...

Aaaaach, děkuji moc! Docela zajímavě o ní píšou...XD Mám ještě jednu prosbičku... Jestli bych si mohla ten článek přeložit k sobě na blog,s odkazem na tvůj originál...^^ *na kolenou prosí*

Gladness řekl(a)...

Muzes... XDDD Zadny problem... XD

Anonymní řekl(a)...

lol no jak tak koukám, tak si jo XDDDDD a nebo máme každá úplně jiný vkus, takže nám jako 'krásné' přijde pokaždé jinak xDDD

Gladness řekl(a)...

No, nejak si nedokazu predstavit, ze by tve "skarede" bylo me "krasne"... Nerikam, ze musime mit stejny vkus, ale zas TAK jiny, ho myslim nemame... XDDDD

Anonymní řekl(a)...

Fajn,děkuji moc,aspoň si němčinu procvičím před přijímačkama...T_T