neděle 9. března 2008

Sedm smrtelných hříchů

Na tyhle obrázky jsem narazila náhodou v notebooku T´Sal a okamžitě se mi zalíbily... Nemůžu si prostě odpustit zmínění o nich.... Ta hra barev je opravdu nádherná.

Jejich autorkou je Marta Dahlig. (Odkaz na DevianART tady.)


HNĚV

CHTÍČ

ZÁVIST

MARNIVOST

LAKOTA

OBŽERSTVÍ

LENOST

Chjo, ty designy webů/blogů bych se chtěla naučit snad už jen kvůli těmto obrázkům.... Mít třeba něco takhle krásného jako téma layoutu... *zasněně*


P.S. Řadila jsem to podle toho, jak se mi obrázky líbily nebo mě zaujaly....
Jinak chtíč by měl být snad údajně "smilstvo" a marnivost "pýcha", ale nechala jsem ty překlady podle autorky... Upřímně, na každé stránce na netu mají ty hříchy vyjmenované jinak, tak jsem z toho trochu zmatená.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

wow, tak ty obrázky jsou fakt nádherné *_* osobně by se mi sice líbilo víc, kdyby tam místo ženských byli bishíci, ale i takhle je to pěkné *_* aaaaaaa miluju bublinkyyy... teda barvy X3333

Gladness řekl(a)...

XDDD Ja ti nevim, v tomto pripade radeji zenske... Muzi by se mi tam nejak nehodili... nevim proc...XD

Anonymní řekl(a)...

no já jsem holt fanda ladných mužských křivek, si nemůžu pomoc, i když je pravda, že na těch obrázcích ty ženské křivky taky nejsou špatné XDDD ale úplně jsem se zamilovala do marnivosti, ten obrázek je naprosto *_______________* už jenom protože je fialový XDDD

Gladness řekl(a)...

Njn, tva oblina fialova... XDDD mne se hrozne libi hnev a chtic... To je uplne mnam mnam...XDD I kdyz obdivovatel ladnych muzskych krivek jsme taky...XDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

já za to nemůžu... fialová je barva bláznů... já jsem blázen XDDDD ale můj blog teď náhodou přetéká červenou, takže se to vyváží XDD jj hněv je taky nádherný *_* a chtíč taky x333 nooo, takže je jasné, že vedle ženské verze by měla vykonat ještě jednu mužskou XDD

Gladness řekl(a)...

Tak to jo.. udelame petici a posleme ji, ano? XDDDDD

Anonymní řekl(a)...

ty ji sepis, ja ji podepisu XDD

Gladness řekl(a)...

Rozkaz!! XDD