úterý 4. března 2008

Pošta a "zakázané" romány....

Tak jsem se dneska zase na poště stihla střídavě pobavit, rozčílit a toužit zmizet.

Během tohoto týdne mi přišli 3 různé výzvy k vyzvednutí balíčků na poště. To mě nijak nepřekvapovalo, protože jsem asi před měsícem dělala velkou objednávku z amerického Amazonu (bohužel ne pro mě), a pvzhledem k tomu, že jsem dneska měla relativně čas, tak jsem se rozhodla tam zaskočit.

Naivně jsem doufala, že by na poště mohlo být
třeba prázdno, díky docela časné hodině, ale omyl... Tak nic no... zařadila jsme se do fronty a čekala. Po asi 10ti minutách, kdy se fronta nepohla ani o píď, jsem už začala v duchu pomalost a nešikovnost úřednic proklínat. Vlastně abych jim nekřivdila, pomalá byla jen jedna... Zatímco první vyřídila jednoho člověka, ta druhá stihla za tu dobu vyřídit všech pět přede mnou stojících. o_O


Takže po 15ti minutách jsem přišla konečně na řadu, odevzdala své výzvy a čekala. Za chvíli se úřednice vracela s 3mi krásnými balíčky. Zatímco jsem na ně toužebně hleděla, úřednice vytahovala složenky se clem. V klidu jsem otevřela peněženku a zarazila se. Nevytahovala totiž složenku jednu, ale dvě! Podle výzev jsem ale měla platit clo jedno.

S tím jsem taky počítala, tudíž jsem na zaplacení cla na třetí balíček opravdu neměla. To mě docela namíchlo, protože na poštu se dostanu nejdřív za týden, takže se tam potáhnu naprosto hloupě znovu. Nakonec jsem raději vytáhla aspoň těch 300, co jsem měla, s rezignací, že majitel třetího balíčku si prostě ještě nějakou chvíli počká.

Další problém nastal ve chvíli, kdy úřednice zjistila, že je jeden z balíčků poškozený a pro jistotu se mě optala, zda má obsah zkontrolovat. Přitakala jsem, neboť opravdu nerada bych přišla domů a zjistila, že něco chybí. Jak tam ten balíček cupovala nůžkama, s hrůzou mě náhle napadlo, že by tahle zásilka mohlo obsahovat ..eh... yaoi (velice yaoi) romány, které si přese mě kámoška objednávala. A věřte, že ty obálky jsou velice výmluvné a o povaze obsahu knih vás rozhodně nenechají na pochybách.... Ha, samozřejmě že se mé neblahé tušení vyplnilo. Nasadila jsem kamenný výraz a tvářila se, že podobné objednávky jsou naprosto běžné...

Docela by mě zajímalo, co se v tu chvíli, při pohledu na holé hrudníky k sobě se tisknoucích mužů, honilo těm úřednicím hlavou... XDDD

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak to bych výraz paní na poště taky ráda viděla XDDDD
I když taky by mě docela zajímalo, jaký filmový zážitek měl ten člověk na poště, co mi ukradl moje objednané originál Gravitation DVD z Ameriky -_-#
A clo ? O_o Proboha ono se platí nějaký CLO, když si něco objednáváš ze zahraničí? O_O

Gladness řekl(a)...

Nekdy ani, nekdy ne... Zalezi asi na nalade celniku... Nejsme schopna urcit, kdy ho davaji, protoze nekdy mi ho daji za smesne mrnave balicky a nekdy balik jak kra** clem ignoruji... Fakt nevim... *zmatena*

chudaku, ty DVD me mrzi... proplatili ti to aspon?

Btw, mrkni se do vzkazniku na Lidech, mas tam ode me vzkaz... Mozna jsme se na to tema bavili, ale nemuzu si vzpomenout... x_X

Anonymní řekl(a)...

No já jsem už objednávala ze zahraničí X-krát a ještě nikdy jsem CLO neplatila, tak mě to dost překvapilo....

No jo, poslali mi je znovu a tentokrát už vážně došly - toho člověka, co to tam kradl mezitím totiž stačili zavřít :D

OK, jdu to omrknout ;)

Anonymní řekl(a)...

Ubohá úřednice. Mně osobně by to složilo (ale asi v jiném smyslu než ji :DDD).

Anonymní řekl(a)...

loooooooo~l, koukám, že pracovat na poště, musí být docela zábava XDD v některých případech XDD co se toho cla týče, někde jsem četla, že by se za balíček do 500€ clo platit nemělo, ale asi fakt záleží na náladě celníků ~_~ balíček... to mi taky připomíná, že na mě doma čeká balíček a já budu tvrdnout v Olomouci až do pátku T___T aaa, ještě 3! dny T___T

Anonymní řekl(a)...

Ouuu, já bych se asi propadla... XDD A co, byla všechna ta yaoi v pořádku?

Gladness řekl(a)...

Momoko: Co muzu soudit, tak ano... Bohuzel to byl ten balicek, co jsem na poste musela nechat... x_X Coz me dost mrzi, protoze bych se rada..ehm..pocetla..XDDD

Katsumi: Ted jsme teda uplne zmatena... XDDD Asi celnici moje jmeno nemaji radi, nebo ja nevim... XD

Taylor: Dokazu si te zive predstavit... XDDD Odmitla by jsi ho vratit majitelum..XDDD

Ketty: Asi to zabava je, ale ono tech otaku zase tolik neni, takze se nepobavis tak casto..XDDD Copak ti prislo hezkeho? XDD

Anonymní řekl(a)...

tak on to nemusí být zrovna balíček od otaku, třeba kdyby musela otevřít balíček někoho, kdo si objednával nějaké erotické pomůcky... to by mohlo být taky docela zajímavé XDD
jinak co mi přišlo nevím T___T právě proto mě štve, že nejsem doma DX

Gladness řekl(a)...

Pak musis poreforevat na svem blogu, at je ma zvedavost uhasena... XDDDD

Ja ti teda nevim, ale nektere eroticke pomucky by mi mozna uz od pohledu privodily infarkt...XDDDD

To by jsi mela byt spis na celnici... Tam se ty balicky prolizaji...XD

Anonymní řekl(a)...

lol, ok, poreferuju a všechno pěkně nafotím XDDD

ehm, ehm a které například, to by mě docela zajímalo XDDDD

hmmm, že bych ještě rychle změnila vysokou školu XDDD vždycky mě lákalo hrabat se v cizích věcech XDD

Gladness řekl(a)...

Tak pujdem do toho spolu, jo? XDDDD budeme se navzajem kryt a prohrabavt to, obcas neco ukradnem a svedeme to na nemeckou postu a bude... Mu he he he XDDD